Brok, dnia 07.01.2019 r.
Nr 042.1.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ŚWIADCZENIE USŁUG
REHABILITACYJNYCH
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych z zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19 lipca 2017 r., Rozdział 6. Wspólne warunki i procedury w zakresie kwalifikowalności wydatków, Podrozdział 6.5.2
w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom” dla Osi priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych.
I. Zamawiajacy:
Gmina Brok, Plac Kościelny 6, 07 306 Brok.
II. Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacyjnych, zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem i stanem zdrowia dla 15 osób (podopiecznych Klubu Seniora w Broku) w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom”.
KOD CPV – 85312500-4 Usługi rehabilitacyjne
Podmiot/osoba świadcząca usługi powinna spełniać wymagania opisane w pkt. III I IV:
III.Wymagania niezbędne:
-
posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych o kierunku rehabilitacja lub o kierunku fizjoterapia lub inne wykształcenie kierunkowe uprawniające do wykonywania zawodu;
-
przynależność do samorządu zawodowego fizjoterapeutów;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie w charakterze rehabilitanta/fizjoterapeuty.
IV. Wymagania dodatkowe:
-
umiejetności interpersonalne;
-
umiejętności nawiazywania kontaktów z pacjentami;
-
sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
-
dobra organizacja pracy własnej;
-
cierpliwość, podzielność uwagi, konsekwencja, wrażliwość, kultura osobista a także chęć pomocy innym;
-
posiadanie udokumentowanego 2 – letniego stażu pracy rehabilitanta/fizjoterapeuty.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia;
-
załączenie oferty cenowej wg załącznika nr 1;
-
oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie;
-
oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania;
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
-
wykaz wykonanych usług;
-
oświadczenie o zaangażowaniu zawodowym.
VI. Zakres wykonywanych zadań:
-
świadczenie usług rehabilitacji dla 15 uczestników projektu w Klubie Seniora w Broku;
-
czas trwania wsparcia – łącznie 8 godzin rehabilitacji tygodniowo.
VII. Zobowiązania Wykonawcy:
-
prowadzenie listy obecności godzin udzielonego wsparcia;
-
kontrolka czasu pracy podpisana przez uczestnika/uczestniczkę;
-
sporządzanie sprawozdań okresowych z udzielonego wsparcia zleconych przez koordynatora projektu;
-
przekazanie koordynatorowi projektu wszystkich dokumentów oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WM 2014-2020, które również powinny zawierać informacje, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach RPO WM 204-2020;
-
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania Zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach współfinansowanych ze środków EFS w ramach RPO WM na lata 2014-2020, w trakcie realizacji usług w ramach projektu.
VIII. Wykluczenia:
-
z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty i osoby, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia w linii bocznej lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oświadczenia o braku ww. powiązań zgodnie z załącznikiem nr 3.
IX. Termin świadczenia usług:
-
rozpoczęcie usługi rehabilitacji – od dnia podpisania umowy.
-
zakończenie usługi rehabilitacji - 31 październik 2020 r.
X. Miejsce i termin złożenia oferty:
-
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy w Broku Plac Kościelny 6 07-306 Brok pok. nr 1 (sekretariat) osobiście, pocztą, faksem na nr 29 74 57 554 lub przesłać mailem na adres: fundusze@brok.pl w terminie do dnia 15.01.2019 r.
-
Oferta powinna być przygotowana na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. W przypadku składania oferty pocztą elektroniczną Oferent przesyła skany wszystkich dokumentów podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wykonawcy.
-
W przypadku składania oferty pocztą elektroniczną lub faksem oferent wyłoniony jako wykonawca zamówienia obowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy doręczyć Zamawiającemu oryginał oferty.
-
O wynikach konkursu Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego w informacji skierowanej do Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.
XI. Kryterium wyboru oferty:
-
cena (C) – waga 90
-
doświadczenie (D) – waga 10
Podana cena ma być ceną za godzinę zegarową świadczenia usługi.
Sposób wyliczenia punktacji w kryterium cena:
C = (Cmin/Cof)x90
gdzie: Cmin. - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cof – cena danej oferty.
Punkty zostaną wyliczone zgodnie z powyższym wzorem na podstawie ceny zaoferowanej w formularzu ofertowym.
Sposób wyliczenia punktacji w kryterium doświadczenie:
D do 2 lat = 5 punktów,
D powyżej 2 lat = 10 punktów.
Punkty w w/w kryterium zostaną wyliczone na podstawie wykazu wykonanych usług.
Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty będą wyliczone w oparciu o wzór: S = C + D
gdzie:
S – suma punktów uzyskanych przez daną ofertę,
C - ilość punktów za cenę uzyskaną przez dana ofertę,
D – ilość punktów za doświadczenie zawodowe.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, czyli taką, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone powyżej kryteria.
Zgłoszenia ofert po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu.
Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wyborze najkorzystniejszej oferty wybranego wykonawcę, a rozstrzygniecie zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Broku – adres strony: www.bip.brok.pl.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilnoprawna.
XII. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona przez Wykonawcę:
a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
3) została złożona po terminie składania ofert.
XIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XIV. Określenie warunków zmian w umowie:
Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmian organizacyjnych.
Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w drodze aneksu.
XV. Pozostałe informacje:
-
Osoby uprawnione do kontaktu z kandydatami.
Marta Kolosek, Dorota Stefańczyk tel. 297457587.
-
Zamawiający może unieważnić postępowania o udzielenie Zamówienia w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przedstawia cenę wyższą, niż Zamawiający jest w stanie zapłacić. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 – oświadczenie o stanie zdrowia
Załącznik nr 6 – wykaz wykonanych usług.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępując do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych osobowych jest Gmina Brok Plac Kościelny 6 07-306 Brok,
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e mail: inspektor@aci24.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu naboru.
Podstawa przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo:
- dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczania przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Brok, dnia 07.01.2019 r.
Brok, dnia 10.12.2018 r.
Nr 042.6.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ŚWIADCZENIE USŁUG
REHABILITACYJNYCH
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych z zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19 lipca 2017 r., Rozdział 6. Wspólne warunki i procedury w zakresie kwalifikowalności wydatków, Podrozdział 6.5.2
w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom” dla Osi priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych.
I. Zamawiajacy:
Gmina Brok, Plac Kościelny 6, 07 306 Brok.
II. Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacyjnych, zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem i stanem zdrowia dla 15 osób (podopiecznych Klubu Seniora w Broku) w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom”.
KOD CPV – 85312500-4 Usługi rehabilitacyjne
Podmiot/osoba świadcząca usługi powinna spełniać wymagania opisane w pkt. III I IV:
III.Wymagania niezbędne:
-
posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych o kierunku rehabilitacja lub o kierunku fizjoterapia lub inne wykształcenie kierunkowe uprawniające do wykonywania zawodu;
-
przynależność do samorządu zawodowego fizjoterapeutów;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie w charakterze rehabilitanta/fizjoterapeuty.
IV. Wymagania dodatkowe:
-
umiejetności interpersonalne;
-
umiejętności nawiazywania kontaktów z pacjentami;
-
sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
-
dobra organizacja pracy własnej;
-
cierpliwość, podzielność uwagi, konsekwencja, wrażliwość, kultura osobista a także chęć pomocy innym;
-
posiadanie udokumentowanego 2 – letniego stażu pracy rehabilitanta/fizjoterapeuty.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia;
-
załączenie oferty cenowej wg załącznika nr 1;
-
oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie;
-
oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania;
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
-
wykaz wykonanych usług;
-
oświadczenie o zaangażowaniu zawodowym.
VI. Zakres wykonywanych zadań:
-
świadczenie usług rehabilitacji dla 15 uczestników projektu w Klubie Seniora w Broku;
-
czas trwania wsparcia – łącznie 8 godzin rehabilitacji tygodniowo.
VII. Zobowiązania Wykonawcy:
-
prowadzenie listy obecności godzin udzielonego wsparcia;
-
kontrolka czasu pracy podpisana przez uczestnika/uczestniczkę;
-
sporządzanie sprawozdań okresowych z udzielonego wsparcia zleconych przez koordynatora projektu;
-
przekazanie koordynatorowi projektu wszystkich dokumentów oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WM 2014-2020, które również powinny zawierać informacje, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach RPO WM 204-2020;
-
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania Zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach współfinansowanych ze środków EFS w ramach RPO WM na lata 2014-2020, w trakcie realizacji usług w ramach projektu.
VIII. Wykluczenia:
-
z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty i osoby, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia w linii bocznej lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oświadczenia o braku ww. powiązań zgodnie z załącznikiem nr 3.
IX. Termin świadczenia usług:
-
rozpoczęcie usługi rehabilitacji – 1 styczeń 2019 r.
-
zakończenie usługi rehabilitacji - 31 październik 2020 r.
X. Miejsce i termin złożenia oferty:
-
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy w Broku Plac Kościelny 6 07-306 Brok pok. nr 1 (sekretariat) osobiście, pocztą, faksem na nr 29 74 57 554 lub przesłać mailem na adres: fundusze@brok.pl w terminie do dnia 18.12.2018 r.
-
Oferta powinna być przygotowana na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. W przypadku składania oferty pocztą elektroniczną Oferent przesyła skany wszystkich dokumentów podpisane zgodnie ze sposobem reprezentacji wykonawcy.
-
W przypadku składania oferty pocztą elektroniczną lub faksem oferent wyłoniony jako wykonawca zamówienia obowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy doręczyć Zamawiającemu oryginał oferty.
-
O wynikach konkursu Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego w informacji skierowanej do Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.
XI. Kryterium wyboru oferty:
-
cena (C) – waga 90
-
doświadczenie (D) – waga 10
Podana cena ma być ceną za godzinę zegarową świadczenia usługi.
Sposób wyliczenia punktacji w kryterium cena:
C = (Cmin/Cof)x90
gdzie: Cmin. - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cof – cena danej oferty.
Punkty zostaną wyliczone zgodnie z powyższym wzorem na podstawie ceny zaoferowanej w formularzu ofertowym.
Sposób wyliczenia punktacji w kryterium doświadczenie:
D do 2 lat = 5 punktów,
D powyżej 2 lat = 10 punktów.
Punkty w w/w kryterium zostaną wyliczone na podstawie wykazu wykonanych usług.
Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty będą wyliczone w oparciu o wzór: S = C + D
gdzie:
S – suma punktów uzyskanych przez daną ofertę,
C - ilość punktów za cenę uzyskaną przez dana ofertę,
D – ilość punktów za doświadczenie zawodowe.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, czyli taką, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone powyżej kryteria.
Zgłoszenia ofert po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu.
Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wyborze najkorzystniejszej oferty wybranego wykonawcę, a rozstrzygniecie zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Broku – adres strony: www.bip.brok.pl.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilnoprawna.
XII. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona przez Wykonawcę:
a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
3) została złożona po terminie składania ofert.
XIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XIV. Określenie warunków zmian w umowie:
Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmian organizacyjnych.
Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w drodze aneksu.
XV. Pozostałe informacje:
-
Osoby uprawnione do kontaktu z kandydatami.
Marta Kolosek, Dorota Stefańczyk tel. 297457587.
-
Zamawiający może unieważnić postępowania o udzielenie Zamówienia w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przedstawia cenę wyższą, niż Zamawiający jest w stanie zapłacić. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 – oświadczenie o spełnianiu warunków wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 – oświadczenie o stanie zdrowia
Załącznik nr 6 – wykaz wykonanych usług.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępując do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych osobowych jest Gmina Brok Plac Kościelny 6 07-306 Brok,
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e mail: inspektor@aci24.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu naboru.
Podstawa przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo:
- dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczania przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Brok, dnia 10.12.2018 r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Brok, dnia 27.11.2018 r.
Nr 042.4.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ŚWIADCZENIE USŁUG
OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA
(OPIEKUN DOMOWY)
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych z zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19 lipca 2017 r., Rozdział 6. Wspólne warunki i procedury w zakresie kwalifikowalności wydatków, Podrozdział 6.5.2
w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom” dla Osi priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych.
I. Zamawiajacy:
Gmina Brok, Plac Kościelny 6, 07 306 Brok.
II. Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania (opiekun domowy) zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem i stanem zdrowia dla 5 osób z terenu gminy Brok w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom”. Odbiorcami usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania są osoby niesamodzielne.
Zakres usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególności:
-
pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczeniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczeniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie czystości i porządku w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwieniu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się);
-
opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno -pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianę bielizny osobistej, zmianie bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji);
-
pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
-
zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej).
KOD CPV – 85000000 - 9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
KOD CPV – 85311100 - 3 Usługi opieki społecznej dla osób starszych
Pełna treść zapytania ofertowego.pdf
Pełna tresć zapytania ofertowego.odt
Brok, dnia 27.11.2018 r.
Nr 042.3.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ŚWIADCZENIE USŁUG
REHABILITACYJNYCH
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych z zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19 lipca 2017 r., Rozdział 6. Wspólne warunki i procedury w zakresie kwalifikowalności wydatków, Podrozdział 6.5.2
w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom” dla Osi priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych.
I. Zamawiajacy:
Gmina Brok, Plac Kościelny 6, 07 306 Brok.
II. Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacyjnych, zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem i stanem zdrowia dla 15 osób (podopiecznych Klubu Seniora w Broku) w ramach realizacji projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom”.
KOD CPV – 85312500-4 Usługi rehabilitacyjne
III.Wymagania niezbędne:
-
posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych o kierunku rehabilitacja lub o kierunku fizjoterapia lub inne wykształcenie kierunkowe uprawniające do wykonywania zawodu;
-
przynależność do samorządu zawodowego fizjoterapeutów;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie w charakterze rehabilitanta/fizjoterapeuty.
Pełna treść zapytania ofertowego.pdf
Pełna treść zapytania ofertowego.odt
Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki
Społecznej w ramach Programu Wieloletniego ,,Senior+” na lata 2015-2020
NABÓR UCZESTNIKÓW DO KLUBU ,,SENIOR+” W BROKU
Gmina Brok ogłasza nabór uczestników do Klubu ,,Senior+” w Broku
Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Wieloletniego ,,Senior+” na lata 2015-2020.
1. Cel zadania
Głównym celem realizacji zadania jest wsparcie seniorów poprzez umożliwienie im korzystania z oferty na rzecz społecznej aktywizacji, w tym oferty prozdrowotnej, edukacyjnej, kulturalnej, rekreacyjnej i opiekuńczej.
Realizacja zajęć będzie odbywała się w Klubie ,,Senior+” zlokalizowanym w budynku Domu Kultury przy ulicy Pułtuskiej 22 w Broku. Seniorom zostanie udostępniona infrastruktura pozwalająca na aktywne spędzanie czasu wolnego, a także zaktywizowanie i zaangażowanie seniorów w działania samopomocowe na rzecz środowiska lokalnego.
Otwarcie Klubu ,,Senior+” planowane jest 28 grudnia 2018 roku.
Placówka będzie funkcjonowała trzy razy w tygodniu po 6 godzin.
2. Grupa docelowa
Uczestnikami zajęć w Klubie ,,Senior+” mogą być osoby nieaktywne zawodowo, powyżej 60 roku życia zarówno kobiety jak i mężczyźni, będący mieszkańcami gminy Brok.
Zakłada się objęcie wsparciem 15 osób.
3. Rekrutacja
Osoby zainteresowane udziałem w zajęciach realizowanych w Klubie ,,Senior+” proszone są o składanie wniosków w Urzędzie Gminy w Broku Plac Kościelny 6, pokój nr 15 w godzinach od 8ºº- 16ºº.
Wniosek uczestnictwa można pobrać ze strony internetowej www.brok.pl zakładka ,,Senior+” lub w siedzibie Urzędu Gminy w Broku Plac Kościelny 6, pokój nr 15 w godzinach 8ºº-16ºº.
Proces rekrutacji trwa do 28 listopada 2018 roku. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Pierwszeństwo w procesie rekrutacji będą miały osoby:
- posiadające niskie dochody,
- samotne lub posiadające rodziny poza miejscem zamieszkania,
- posiadające trudne warunki mieszkaniowe,
- mające trudności w prowadzeniu gospodarstwa domowego.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji można uzyskać pod numerem tel. 29 7457557.
Wniosek o przyjęcie do Klubu ,,Senior+” w Broku
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
KLUB ,,SENIOR+” W GMINIE BROK
Gmina Brok otrzymała dofinansowanie ze środków Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej zadania realizowanego w ramach Programu Wieloletniego ,,Senior+” na lata 2015-2020 Edycja 2018 w wysokości 150 000,00 zł na utworzenie i wyposażenie Klubu ,,Senior+” w gminie Brok.
Powstanie Klubu ,,Senior+” zapewni wsparcie seniorom gminy Brok, tj. osobom powyżej 60 roku życia, nieaktywnym zawodowo, poprzez umożliwienie korzystania z oferty na rzecz społecznej aktywizacji, w tym oferty prozdrowotnej, edukacyjnej, kulturalnej, rekreacyjnej i opiekuńczej, w zależności od potrzeb.
Zadaniem Klubu ,,Senior+” będzie przełamywanie izolacji i samotności z jaką borykają się ludzie starsi oraz niwelowanie zagrożenia ich wykluczeniem i marginalizacją społeczną.
Klub ,,Senior+” zlokalizowany będzie w budynku Domu Kultury położonym przy ulicy Pułtuskiej 22, w wydzielonych pomieszczeniach, które są obecnie remontowane.
Otwarcie Klubu,,Senior+” w Broku planowane jest w grudniu 2018 roku.
Brok, dnia 28.11.2018 r.
Nr 042.5.18
O G Ł O S Z E N I E
O NABORZE NA STANOWISKO
OPIEKUNA KLUBU SENIORA W BROKU
(stanowisko nieurzędnicze)
w ramach projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom” dla Osi priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie min. średnie kierunkowe lub ukończony co najmniej 20-godzinny kurs przygotowujący do prowadzenia działalności związanej z Klubem Seniora,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
-
umiejętności w zakresie animacji społecznej,
-
umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,
-
odpowiedzialność za powierzone zadania,
-
umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
-
dyspozycyjność,
-
znajomość obsługi komputera,
-
umiejętność pracy z osobami starszymi.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów zgodnie z zapisami projektu,
-
udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Klubu,
-
współpraca z personelem projektu,
-
prowadzenie dokumentacji działania Klubu Seniora m.in. listy obecności uczestników, sporządzanie dokumentacji fotograficznej,
-
organizowanie spotkań okolicznościowych,
-
uczestniczenie w wyjazdach i wycieczkach organizowanych w ramach projektu,
-
zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach,
-
utrzymanie ładu i porządku w Klubie,
-
nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia,
-
udzielanie pomocy, opieki osobom niesamodzielnym,
-
prowadzenie działań informacyjnych projektu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie.
Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 łączne zaangażowanie zawodowe w realizacje wszystkich projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych i Funduszy Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekroczyć łącznie 276 godzin miesięcznie.
IV. Warunki pracy:
-
liczba stanowisk – 1 opiekun,
-
forma zatrudnienia – umowa o pracę, ½ etatu
-
wymiar czas pracy: 20 h na tydzień, min. 3 dni w tygodniu,
-
praca w godzinach – do ustalenia w zależności od harmonogramu prowadzonych zajęć,
-
miejsce pracy: siedziba Klubu Seniora w budynku przy ul. Pułtuskiej 22 07-306 Brok,
-
przewidywany termin świadczenia pracy: od dnia podpisania umowy o pracę (grudzień 2018) do 31.10.2020 r. Termin może ulec zmianie ze względów organizacyjnych,
-
Wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia zatrudnienie osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Broku wynosiło 6%.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kopie dokumentów potwierdzających poziom wykształcenia lub zaświadczenie o ukończeniu min. 20 godzinnego kursu przygotowującego do prowadzenia klubu seniora,
-
oświadczenia:
- o posiadanym obywatelstwie,
- o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zwartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 07.12.2018 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Broku Plac Kościelny 6 07-306 Brok pok. nr 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko opiekuna Klubu Seniora w Broku”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Procedura naboru:
-
Procedura naboru prowadzona będzie dwuetapowo: I etap – złożenie dokumentów i sprawdzenie kandydatów pod względem spełnienia wymagań formalnych. II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną telefonicznie lub drogą pocztową o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
-
Dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odbierane osobiście.
-
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, po okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odebrane osobiście.
-
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Broku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.brok.pl oraz zostanie przesłana do kandydatów
VII. Pozostałe informacje:
Osoby uprawnione do kontaktu z kandydatami:
Marta Kolosek, Dorota Stefańczyk tel. 297457587.
Organizator naboru zastrzega sobie prawo jego odwołania, bez podania przyczyny.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępując do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych osobowych jest Gmina Brok Plac Kościelny 6 07-306 Brok,
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e mail: inspektor@aci24.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu naboru.
Podstawa przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo:
- dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczania przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Brok, dnia 28.11.2018 r.
U N I E W A Ż N I E N I E
Burmistrz Gminy Brok informuje, iż nabór na stanowisko opiekuna Klubu Seniora w Broku w ramach projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom” dla Osi priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych został unieważniony – w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
/-/ Marek Młyński
Burmistrz Gminy Brok
O G Ł O S Z E N I E
O NABORZE NA STANOWISKO
OPIEKUNA KLUBU SENIORA W BROKU
(stanowisko nieurzędnicze)
w ramach projektu „Gmina Brok przyjazna Seniorom” dla Osi priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie min. średnie kierunkowe lub ukończony co najmniej 20-godzinny kurs przygotowujący do prowadzenia działalności związanej z Klubem Seniora,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
-
umiejętności w zakresie animacji społecznej,
-
umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,
-
odpowiedzialność za powierzone zadania,
-
umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
-
dyspozycyjność,
-
znajomość obsługi komputera,
-
umiejętność pracy z osobami starszymi.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów zgodnie z zapisami projektu,
-
udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Klubu,
-
współpraca z personelem projektu,
-
prowadzenie dokumentacji działania Klubu Seniora m.in. listy obecności uczestników, sporządzanie dokumentacji fotograficznej,
-
organizowanie spotkań okolicznościowych,
-
uczestniczenie w wyjazdach i wycieczkach organizowanych w ramach projektu,
-
zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach,
-
utrzymanie ładu i porządku w Klubie,
-
nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia,
-
udzielanie pomocy, opieki osobom niesamodzielnym,
-
prowadzenie działań informacyjnych projektu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie.
IV. Warunki pracy:
-
liczba stanowisk – 1 opiekun,
-
forma zatrudnienia – umowa o pracę, ½ etatu
-
wymiar czas pracy: 20 h na tydzień, min. 3 dni w tygodniu,
-
praca w godzinach – do ustalenia w zależności od harmonogramu prowadzonych zajęć,
-
miejsce pracy: siedziba Klubu Seniora w budynku przy ul. Pułtuskiej 22 07-306 Brok,
-
przewidywany termin świadczenia pracy: od 01.12.2018 r. do 31.10.2020 r. Termin może ulec zmianie ze względów organizacyjnych,
-
Wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia zatrudnienie osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Broku wynosiło 6%.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kopie dokumentów potwierdzających poziom wykształcenia lub zaświadczenie o ukończeniu min. 20 godzinnego kursu przygotowującego do prowadzenia klubu seniora,
-
oświadczenia:
- o posiadanym obywatelstwie,
- o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zwartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 27.11.2018 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Broku Plac Kościelny 6 07-306 Brok pok. nr 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko opiekuna Klubu Seniora w Broku”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Procedura naboru:
-
Procedura naboru prowadzona będzie dwuetapowo: I etap – złożenie dokumentów i sprawdzenie kandydatów pod względem spełnienia wymagań formalnych. II etap – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną telefonicznie lub drogą pocztową o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
-
Dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odbierane osobiście.
-
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, po okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, zostaną odesłane listem poleconym lub mogą być odebrane osobiście.
-
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Broku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.brok.pl oraz zostanie przesłana do kandydatów
VII. Pozostałe informacje:
Osoby uprawnione do kontaktu z kandydatami:
Marta Kolosek, Dorota Stefańczyk tel. 297457587.
Organizator naboru zastrzega sobie prawo jego odwołania, bez podania przyczyny.
/-/ Marek Młyński
Burmistrz Gminy Brok
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępując do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych osobowych jest Gmina Brok Plac Kościelny 6 07-306 Brok,
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e mail: inspektor@aci24.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu naboru.
Podstawa przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo:
- dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczania przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Brok, dnia 19.11.2018 r.