Brok, dnia 08.10.2024 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA GMINY BROK
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.), oraz art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu Uchwały Nr IV/27/2024 Rady Gminy w Broku z dnia 30 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Brok oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektu w/w Planu Ogólnego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu Planu Ogólnego Gminy Brok w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.11.2024 r.
Wniosek do projektu planu ogólnego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wzór formularza, na którym składa się wniosek, został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r., poz. 2509) i jest dostępny:
−w formie elektronicznej na stronie BIP tut. Urzędu w zakładce odnoszącej się do planu ogólnego, a także na www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego
−w formie papierowej w Urzędzie Gminy Brok, Plac Kościelny 6, 07-306 Brok, pok. 12.
Wnioski mogą być składane:
−w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Brok, Plac Kościelny 6, 07-306 Brok,
−za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@brok.pl
−w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Gminy Brok, Plac Kościelny 6, 07-306 Brok, pok. nr 12.
Wnioski złożone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Gminy Brok.